Enorm hevige Tramontane vandaag - de bestelwagen bleef nauwelijks op de baan. En dat allemaal wegens die depressie boven Denemarken. In combinatie met het hogedrukgebied van de Azoren, uiteraard. Je weet wel, dat van Armand Pien.
Waar is de tijd, toen we dat hogedrukding altijd van alles en iedereen de schuld konden geven... We worden oud verdorie!
Posts tonen met het label Azoren. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Azoren. Alle posts tonen
donderdag 5 januari 2012
Abonneren op:
Posts (Atom)

