Posts tonen met het label busongeluk. Alle posts tonen
Posts tonen met het label busongeluk. Alle posts tonen
donderdag 15 maart 2012
Zonder woorden
'k Vernam het nieuws pas gisteravond. Verschrikkelijk. We rouwen een stukje mee met de nabestaanden van de kinderen, de begeleiders en de chauffeurs en wensen sterkte aan diegenen die 't hebben overleefd...
Abonneren op:
Posts (Atom)
