Dit is het 200e blogsel, gewoon om er even aan toe te voegen dat het hier vandaag 19° was in 't zonneke. Uit de wind of in de wind maakt geen knijtsel uit want er wàs geen wind.
Als 't morgen nog van dat is trekken we een fles kriek af. Van Girardin uiteraard, what else?
Posts tonen met het label kriek. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kriek. Alle posts tonen
Abonneren op:
Posts (Atom)
