Pagina's

dinsdag 31 december 2013

Een goede camembert in 't vuur

Aan de reguliere kerst-, einde-, nieuw- en lamegerustwensen doe ik al làng niet meer mee. Niet dat de mensheid an sich me geen reet kan schelen - uiteraard niet - wel dat ik ieder goed mens op deze kloteplaneet een zonnecyclus lang alle goeds toewens. En daar er voor 'alle goeds' geen echte degelijke formulering bestaat - kom asjeblieft niet af met 'een goede gezondheid', 'een lief' - wat heb ik dàt vele jaren kunnen horen, en dat soort clichézever waarvoor je al snel een emmer en een dozijn schotelvodden nodig hebt - stel ik voor dat we vanaf nu over 'een camembert in 't vuur' spreken. Niets beters om dat 'alle goeds' samen te vatten. Back to basics.
Beste vrienden: La Bassée wenst jullie in 2014 een goede camembert in 't vuur toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten