Pagina's

donderdag 24 november 2011

Moe haal de was binnen




Gisterochtend rond deze tijd zat ik op een ordinair dak van een ordinaire 'résidence' in het ordinaire Balaruc-Les-Bains. In een hoogst ongewone buurt. De 'quartier', of tenminste z'n parkje met een paar dozijn dennen, is immers uitverkoren tot slaapplaats van een enorme Spreeuwenkolonie - als ik zeg tussen de vijf- à tienduizend dan zal ik er echt niet ver naastzitten. Per toeval ontdekt daar ik in 't gebouw in kwestie een heel appartement aan 't renoveren ben en rond zonsondergang m'n aandacht werd getrokken door 't gekwetter van grote groepen vogels die in 't parkje neerstreken.
's Anderendaags was ik uiteraard extra vroeg ter plaatse om 't uitvliegen mee te maken. Onbeschrijflijk mooi. Spectaculair.
Om 't fimpje te bekijken klik hier. 
Geniet ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten