Pagina's

zondag 14 oktober 2012

De spreuk van de dag


" Als plots de felle warmte ontvlamt in je nek,
Dan heeft poeslief wellicht haar spleetje ontdekt. "

En toen werd ik plots wakker!
Dat doet me trouwens denken - totaal irrelevant eigenlijk - aan die keer dat ik m'n vriendin's rug had gemasseerd met een half pond tijgerbalsem 'vandastraf'. Toen ik net erna boven de pot ging staan - of tegen een boom, weet ik niet meer precies - en m'n ding deed zoals de meeste mannen dat doen, zal ik nooit het vagevuur vergeten dat zich plots in mijn mortierstelling verspreidde. Alsof er net een micronapalmbombardement had plaatsgevonden. Manmanman wat was dàt heet!
En niet weg te krijgen onder de douche, 'k dacht dat ik voorgoed geroosterd was...
Geheel terzijde, uiteraard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten