Pagina's

donderdag 20 oktober 2011

Big Wheel Keep On Turning...

De laatste week, of beter wekén, samengevat - op een rappeke:
  • hopen werk - 'k ga meer en meer de pure schrijnwerkerijtoer op, I like, buildin' boatz I will! 
  • sinds gisteren een pittige tramontane die hier de boel stevig aan 't afkoelen is en die rottige dorades uit hun al even rottige étang zal jagen
  • flessen Patch' die maar al te snel leeg zijn - 'k ga uit pure noodzaak efkes over-en-weer naar Organby moeten
  • hopen creativiteit waar ik uit tijdsgebrek veel te weinig mee kan doen - en uit respect voor de buren en m'n madam probeer ik zo weinig mogelijk 's nachts te bricoleren. Daarvoor was onze molen met m'n atelier ideaal: als 'k het 's nachts 'in m'n ster' kreeg hoefde ik me niet voor de halve stad te verontschuldigen...
  • eergisteren een groepje Kraanvogels dat toeterend over de stad trok - een mirakel dat m'n cirkelzaag even stil stond
  • dit weekend een geweldige deining op zee. Hoe ik dat weet? Omdat ook ik op die zee zat. In m'n kayak, even een collega gaan goeiedag zeggen die met z'n boot nogal ver uit de kust - niks aan de hand ma, 'k kon Sète nog net boven de horizon zien uitsteken, vanop een golftop tenminste - aan 't vissen was. Op de terugweg werd deze skipper echter zo mottig dat 't geen haar heeft gescheeld of ik was braakhalzend als een dronken Aalscholver de haven terug ingevaren. Doe ik niet meer, bij hevige zee uitvaren...
  • en tot slot een geweldige goesting om een dezer dagen nog eens naar de Canigou te trekken....
  • Rollin' On A River

Geen opmerkingen:

Een reactie posten