Pagina's

zaterdag 8 oktober 2011

The Very Good Trip

Fijn om weer in de ether te zijn - Célia was er immers voor een weekje met de laptop vandoor. No internet, no tv. Gevolg was dat het hele kot in één ruk getransformeerd werd in een soort artistieke psychedelische bouwwerf. Stilzitten kan ik blijkbaar niet. 'Me reposer' is iets waar ik niet toe in staat ben. Geen wonder dat ik op vakantie vaak tot een kot in de dag slaap...
Er hing deze week dus een reukje aan alles wat ik uitstak. De douche moest dringend worden hertegeld - eigenlijk was 't een stuk ingewikkelder maar kom - in de badkamer walmde met van de lijm, 'mousse expansive' en 'glycero'-verf. Op de huis-tuin-en-keukentafel lag een stuk van Mr. Bluesky - de glasvezel-telegeleide-anti-groc 'gros con de chasseur' minibommenwerper waar ik bij vrouwelijke afwezigheid aan voortbouw - uit te harden na een zoveelste epoxybeurt en een 'Bhai 2.0' - very very yak-proof - die een finale antiroestlaag had gekregen en in 't salon stond de salontafel te glimmen na een frisse oliebeurt. En dan had ik het nog niet eens over de kattenbakken die 'fin de parcours' waren, de camenbert die te pruttelen zat in de oven - hoezo gekentani? - en de sardienes die te roken hingen op 't terras. De minste vonk en 't hele appartement zou de lucht in gevlogen zijn - mits niet genoeg geventileerd.
Best eens fijn, eigenlijk. Zorgeloos thuis bricoleren in een delirium van K's Choice en de Foo Fighters, Patcharan en Red Bull en epoxy-glycero-sikaflex-olie-camenbert-sardiene-olijf-en-steeneikenrookgeur.
Moet kunnen. Very Good Trip, I made...
En denk vooral niet dat ik niet blij ben dat de madam terug is.
Zo wordt die stinkende afwas tenminste weggewerkt.
Whaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaa!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten