Pagina's

donderdag 9 mei 2013

Wegdromer 52

Zonet de programmatie van Paimpol 2013 bekeken - het tweejaarlijkse 'zeemansliederenfestival' aan de Côte d'Armor in Bretagne.
9,10 en 11 augustus, wellicht knal in de verhuis.
Ik hoopte op een ongelooflijke affiche om toch een geldige reden te hebben om er heen te gaan en wat ik kreeg was een shortlist waarvan niet één naam me doet watertanden.
Waar we twee jaar terug nog Simple Minds en Sinhead O'Connor kregen - zeemansliederen? - krijgen we nu noppes de ballen dat me aanspreekt. Miljààrdeuh!
Ze hebben er zelfs Arno bijgesleurd. Quelle misère.
Geen Sur Les Docks, geen Levellers, geen John Faulkner, geen Altan, geen Matmatah en geen Manau.
De kans is heel klein dat we dit jaar galetten met andouille gaan smikkelen in 't mooiste stukje van Frankrijk.
'k Ga me dus weer eens moeten bezatten.

Les Moutons - Matmatah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten