Pagina's

zondag 7 september 2014

Goesting (deel 7)

Action! (C) Edouard Lhomer
Terugdenkend aan die tien dagen Organby, hier, terug thuis in Noord-Frankrijk, voel ik me anders. Organby tekent je, elke keer weer, maar deze keer meer dan andere jaren. Ligt het aan het onweer? Ligt het aan Frank Sinatra en Marc Knoffler? Ligt het aan die 40 die er volgend jaar aankomt? Weetikveel, doet er ook niet toe. Ik heb besloten geen elf maand meer te wachten om me terug met de natuur bezig te houden. De goesting is er om opnieuw de boer op te gaan, like ol' days. Trektellen bekt me, en ik heb zo'n klein ideetje om hier in de buurt een trektelspot te starten. Eerst een paar dagen, of weken, proefdraaien - het is maar een theorie, een veronderstelling - maar als er ook maar een bodempje waarheid in zit, dan komt er in le Nord een telpost bij. Niet moeilijk ook, er zijn er nauwelijks.
Transpyr 2014 mag niet voor niets zijn geweest.
'k Heb de hand geschud van Sinatra.
Dat moet je verdienen.

2 opmerkingen:

  1. I know, je bent bij deze bevorderd tot eerste luitenant. We hebben ook nog een schutter nodig, trouwens. Een idee?

    BeantwoordenVerwijderen