Pagina's

woensdag 5 november 2014

Right Down the Line

Los van Anita's gekwebbel zouden we bijna vergeten dat er ook nog zoiets als 'tegenwoordige tijd' bestaat. 
Hoe het Bricobart vergaat vertel ik later wel - het gaat goed, onthou dat alvast - maar aan diegenen die het nieuws graag uit de tweede hand vernemen wil ik graag kwijt dat m'n vrienden in Organby het telseizoen in rock 'n roll gaan afsluiten. De vorige dagen trokken er immers meer dan 10.000 Kraanvogels over. Bijna 5.000 vorige zaterdag. Vergeet Lac du Der, de Pyreneeën zijn hot voor de grusgrussers.
'k Had er met plezier m'n linkerkloot voor over gehad om het schouwspel in de raderwagen te kunnen meebeleven. Weg van deze administratieve rotzooi, de herfstige Baskische bergen in. M'n oogjes schieten vol traantjes als ik er ook maar eventjes aan denk. Snif.
'C'était cooooooooool' sms'te m'n collega me gisteren. De rotzak. Sympathiek hoor, maar toch een rotzak.
Enne, ze hebben ook nog een Havikarend zien voorbijzwadderen. Ook dat nog.
Zucht. 'k Zal me maar tevreden stellen met dat juveniel Slechtvalkvrouwtje dat ik reeds een paar keer over ons arendsnest zag vliegen. 
Coooooooooooooooool!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten